Rubriky: ZAJÍMAVOSTI NOVINKY
 

Co napsat úvodem, značku Apple zná snad každý. A nejen jí, ale i její zakladatele, vlajkové lodě a revoluční přístup k elektronice. Všechno tohle z ní dělá jednu z nejvýdělečnějších společností současnosti, aby si však přízeň udržela, tak i ona musí investovat do reklamy. No a tyto Vánoce vydala firma hned dva spoty, které byly natočeny v České republice.

První reklamu z Česka americký gigant vydal na YouTube před týdnem a půl. Jedná se o dvouminutové video, ve kterém se opuštěný Frankenstein odváží přiblížit do městečka, kde místním u stromečku pustí nahrávku ze svého iPhonu. Nejprve se setká s chladnou odezvou, ale následně, i díky malé dívce, všechny přiměje zpívat. Náměstí, kde se ústřední část reklamy odehrává, se jmenuje Hošťálkovské a je v Žatci na severozápadě Čech.

Video nazvané ‘Frankie’s holiday‘ má za krátkou dobu už přes 7 miliónu zhlédnutí!

Před necelým dnem však vydal Apple další reklamní spot, kde jde pro změnu o příběh Romea a Julie. Jakoby se zdálo, že se hlavní hrdinové nacházejí na opravdovém zámku. Jenže nakonec se ukáže, že jde jen o dětskou divadelní inscenaci, kterou si jeden z rodičů nahrává na nový mobil od Applu. Zámek z této reklamy je Státní zámek Libochovice a natáčení probíhalo venku i uvnitř. 

Video bylo přidáno před pár hodinami, i tak už se blíží 160 000 zhlédnutí.

Apple zdaleka není jediný, kdo točí reklamy u nás

Česká republika je na reklamy od světoznámých značek zvyklá. Hlavně kvůli přijatelné ceně a skvělé architektuře tu natáčela už i konkurence Applu jako je HTC či Sony. Nedávno se také v médiích objevila zpráva, že Česko se stane místem, kde Coca-Cola natočí svou vánoční reklamu pro celý svět.

Pak tu ještě máme tu zprávu o tom, že CNN ohodnotila pražské vánoční trhy jako ty nejlepší na světě a člověk je hned na Česko mnohem pyšnější.