Rubriky: VIDEA TECHNOLOGIE
 

Protikuřácké kampaně můžou být i docela sranda, když nejsou jenom o tom, že někdo našvihá špatně vyfocené “kuřácké hrůzy” na krabičky cigaret. Jednu skvělou jsme vám ukazovali nedávno, šlo o krabičku, která svým designem na rizika upozorňuje daleko líp než všechny obrázky dohromady. No a teď tu máme druhou. Je trochu promakanější, dost interaktivní a stojí za ní švédský farmaceutický řetězec Apotek Hjärtat.

Jak interaktivní? Tak za prvé, je to billboard. A když si u něj zapálíte, chlápek na něm se okamžitě rozkašle – aby jako dal najevo, že se mu váš zvyk fakt nelíbí.

maxresdefault

Billboard je totiž vybaven snímači cigaretového kouře, které reagují na jakéhokoliv kuřáka v okolí. Jakmile se nějaký objeví, kašlání na sebe nenechá dlouho čekat – a neříkejte, že byste si ho nevšimli.

Když týpek dokašle, objeví se na billboardu text, který vám doporučí dát si zdravé novoroční předsevzetí a koupit si v lékárně některý z přípravků, které vám s kouřením pomůžou seknout. Takže už žádné dvě krabičky denně!

Podívejte se na video!