Rubriky: ZAJÍMAVOSTI NOVINKY
 

Českým mediálním světem v posledních dnech hýbe kauza kolem eshopu rohlik.cz. Na vlně její popularity se nyní snaží svézt jeho konkurent Tesco a postavit na tom svoji reklamu.

Po skvělých reklamních počinech Jägermeisteru nebo Xiaomi a jejich reakcích na kauzu “Černoch v letáku Lidl” tu máme další marketingovou pecku! Tentokrát se vyznamenala společnost Tesco!

O co v rohlíku jde?

Pokud nejste seznámeni s tím, jaké problémy v současnosti rohlik.cz řeší, v krátkosti si to shrňme. Minulý týden postihla veliký sklad tohoto eshopu v Praze přepadová kontrola od cizinecké policie. Našla v něm a odvezla si zhruba 80 cizinců (z Ukrajiny), kteří pracovali v Česku i přesto, že měli pracovní povolení pouze pro Polsko.

Tomáš Čupr, zakladatel projektu rohlik.cz, na facebooku ze svého pohledu upřesnil detaily oné razie. To hlavní – alespoň pro zákazníky – se objevilo na facebookovém prohlášení rohlik.cz. Byla dočasně zastavena služba objednávek na webu pro Prahu.

Co na to Tesco?

A právě toho se marketingové oddělení Tesca chytlo. Vyšlo do boje se sloganem “Nákup rohlíků v nedohlednu? Čas na změnu!” Pod příspěvkem s touto tématikou a popiskem “Nepřijely vám dneska rohlíky? Objednejte si u nás!” se okamžitě začaly rojit jak pochvalné, tak nenávistné komentáře.

Tesco vyřešilo kritiku s vtipem a grácií. Ono není třeba brát vždy všechno vážně, i když pro rohlik.cz o velmi vážnou věc nepochybně jedná. Ale za Tesco rozhodně palec nahoru!

tesco II

Abychom rohlíku nekřivdili, i jeho oddělení online komunikace humor nechybí. Na Twitteru zareagovalo na zprávu o marketingovém tahu Tesca, kterou publikoval magazín The Student Times, narážkou na dobu doručování jejich nákupů:

rohlik