Rubrika: ZAJÍMAVOSTI
 

Věci se mění. Lidi se mění. A nejen to. Mění se dokonce i loga známých značek. Z divných paskvilů nebo písmen, která k dané firmě příliš nesedí, se postupem času stávají skvělé a výstižné kousky, které nepřehlédnete a zapamatujete si je. Prohlídněte si, jak se změnila loga Applu nebo třeba CocaColy!

1. Kdyby to původní logo i dneska zdobilo všechny ty mobily a počítače, ani zdaleka by to nevypadalo tak stylově a nebyl by toho plný instagram!lo2

2. Známý prohlížeč Firefox nebyl vždycky jenom zeměkoule s oranžovou liškou…lo3

3. Nejen Apple, ale i známý řetězec kaváren, ve kterých si opravdovou kávu nikdy nedáte, značně zjednodušil svoje logo. Které se vám líbí víc?lo4

4. Zato Walt Disney se vizuálně zrovna dvakrát nepohnul. Nějaké ty změny sice vidět můžeme, ale tradice je tradice!lo5

5. Nejznámější a nejpoužívanější (nejen) vyhledávač prohodil jednu barvu a zjednodušil písmo. Splést si tohle logo s nějakým jiným? To nejde!lo6

6. Kdyby to první logo mělo být umístěné nahoře na mobilech nad displejem, asi by se musela stále vyrábět pořádná pádla.lo7

7. Nojo, je vidět, že nejznámější výrobce stavebnic potřeboval na svoje krabice něco trochu hravějšího, než je písmo, které vypadá jako na krabičky od léků!lo8

8. Že v jednoduchosti je síla, to potvrdil i Canon. Nynější logo máme za ušima zapsané snad všichni. Zatímco to první si nezapamatujete, ani kdybyste se měli zbláznit…lo9

9. Z prvního loga by asi evropská a americká část uživatelů jen tak nepoznala, o co se vlastně jedná a jestli jim někdo náhodou nepředkládá recept na asijskou polévku.lo10

10. A nakonec asi nejpovedenější a nejzapamatovatelnější logo všech dob. Věděli jste, že v době, kdy vzniklo, bylo tohle písmo standardně používané? Dneska byste ho asi v balíku fontů ve Windowsech nenašli.logo_nahled