Rubriky: ZAJÍMAVOSTI ŽIVOT TECHNOLOGIE
 

Naprostý masakr! Učitelům matematiky a to nejen u nás se vyčítá jejich metody učení předmětu. Lidé s matematickým talentem se totiž shodují, že tahle věda je spíše o logice než o hloupých příkladech, které jsou vlastně naprosto k ničemu! Každý jsme si asi položili tu otázku: K čemu nám tohle jako bude? 

Matikáři zkrátka neumějí podat krásu tohohle předmětu, protože jej mnohdy ani oni přes pravítka a domácí úkoly nevidí. A jak už to tak bývá, vždy se objeví nějaká výjimka, která potvrdí pravidlo. A přesně tou je matikářka z New Yorku, která vymyslela způsob, jak své žáky zábavnou a názornou formou naučit opravdu potřebnou část matematiky! Zlomky!

lego-math-teaching-children-alycia-zimmerman-3

Alycia Zimmermanová, která učí ve třetí třídě, používá legendární dětskou stavebnici nejen k vysvětlení zlomků, ale také k přiblížení žákům základní matematické operace a základy logiky. Není divu, že profesorka již dávala rady do učitelského časopisu, který její pomůcku obohatil o další využití v jejím oboru. Možná by se i čeští pedagogové mohli občas zamyslet a udělat ze své hodiny oblíbenou a názornou!

lego-math-teaching-children-alycia-zimmerman-4

Dánská hračka může sloužit i jako alternativní učební pomůcka!

lego-math-teaching-children-alycia-zimmerman-9

Název LEGO byl vytvořen z dánského sousloví “Leg Godt”, což znamená “Hraj si dobře”! Alycia Zimmermanová zná zřejmě význam slova LEGO velmi dobře!

lego-math-teaching-children-alycia-zimmerman-2