Rubrika: NOVINKY
 

Vánoce jsou pro všechny firmy vždycky skvělá příležitost, jak se zviditelnit. Někdo natáčí srdceryvné reklamy, někdo zběsile snižuje ceny… A někdo prostě vsadí na to, že prasárničky jsou vždycky vidět nejlíp. Tak nechá vyrobit kelímky, jejichž motiv až nebezpečně připomíná něco, co byste ve fastfoodovém řetězci zrovna nečekali.

Jo, vidíte dobře. McDonald’s opravdu na svoje kelímky nechalo natisknout vyšpulenou ženskou p*del. Možná jen omylem – původně to totiž měly být hřejivé rukavice. Jenže se to trochu zvrtlo. Ta podoba se ale nezapře! Je zde vysoká pravděpodobnost, že grafik byl trochu slepý a ještě k tomu asexuál. Jinak by zaručeně všimnul, že se nejedná o obyčejné palčáky.

popsugar

Stačí dokreslit prsty a už se toho dojmu nikdy, nikdy nezbavíte. Silueta rozevřených půlek se tam rýsuje naprosto zřetelně, a nápis “hřejivé gratulace” to jen doplňuje. Jojo, to musí být teplíčko. Z toho kelímku se musí pít nebo jíst jedna radost!GG

Jestli se ze strany Mekáče jedná o dobře promyšlený způsob, jak se téměř zadarmo ukázat celému světu, nebo jde o pouhý omyl a nepozornost při designování, to vám nepovíme. Ale ono to vlastně ani není důležité. Kelímek už vzniknul, lidé o něm mluví po celém světě…

A najdou se i tací, které mají naprosto dokonalé nápady, jak jeho potenciál využít:

wYahuwm