Rubriky: TECHNOLOGIE STYL
 

Konec roku je tu a co více by shrnulo to, jaký tento rok byl, než ta nejvíce sledovaná videa tohoto roku? My vám je přinášíme všechny pěkně pohromadě v plné parádě. Takže se jen pohodlně usaďte a užijte si vaší novoroční párty v doprovodu těch nejlepších videí.

Mezi videi s největším počtem shlédnutí samozřejmě dominují hudební videoklipy. Jedním z nejpopulárnějších z nich je i track od Wize Khalify jménem See You Again, který je tak populární i díky tomu, že byl součástí sedmého pokračování Rychle a zběsile. A události, který tento film poznamenala. Celkově zaznamenal 1,2 miliardy shlédnutí.

Video s největším počtem shlédnutím, které není oficiálním videoklipem je jakýsi dance tutorial na písničku Watch Me od Tianne Kinga. Dohromady má 116 milionu shlédnutí.

Nejsledovanější reklamou je reklama na mobilní hru Clash of Clans: Revenge, která běžela během amerického Super Bowlu. Trvala sice jen několik sekund, ale vidělo jí více jak 83 milionu lidí, což je velice slušné.

Mezi nejoblíbenější vtipná vide patří nachytávka s plastikovými míčky, které připravil otec svým dětem. Toto video má více jak 50 milionů shlédnutí.

O další parádní video se postaraly kluci ze Slow Mo Guys, kteří posadili chlapíka do obrovského nafukovacího balónu, ten pak napustili vodou a nakonec celý balon praskli. Výsledné video je pak ke shlédnutí ve 4K a pěkně zpomaleně. Videu neodolalo 38 milionů diváků.

A o pořádnou popularitu sebe sama se postaral i tento příslušník policie, kterého načapali kamery v jeho vlastním automobilu. Podle nás je prostě dokonalý.