Rubriky: NOVINKY SHOWBUSINESS
 

Článek o tom, jak svoji značku a výrobky propagovat jako král, už jsme tu měli. Články s příklady, jak to rozhodně nedělat, taky. Ale co tu ještě nebylo je článek o tom, jak to celé ze*rat, aby se vám smál celý český internet. No tak tady ho máte!

Ano, samozřejmě jde o bývalou hokejovou celebritu Dominika Haška a jeho energiťák, co není energiťák, s názvem Smarty. Koloval po netu spolu se sloganem “On baví” a rozhodně to byla pravda. Bavilo nás hlavně to, jak se do Haška a jeho nepochopitelných marketingových strategií strefovali všichni, kdo jsou v Česku na Facebooku nejvíc vidět. Dál než do Česka se tenhle skvost pochopitelně nedostal.

1444489622

Dokonce ho odmítly i obchodní řetězce. Zkrátka, šlo o velmi nepovedený způsob, jak vydělat – špatný nápad, špatný produkt, špatná strategie… Pomůžete nám najít, co všechno je tam špatně? Je toho vážně dost a nestačí na to ani celá naše redakce.

BknCxyoCQAIaoFP

Hašek ale místo toho, aby s tím po zralé úvaze nad všemi těmi neúspěchy sekl, pokračuje. Tentokrát už Smarty “nebaví”, zato ale má “chránit”. Právě slogan “On chrání” zdobí novou kolekci Smarty drinků – Smarty myslivecký a rybářský.

15966159_258605551219233_3211677070938265918_n

Vrcholem všeho je propagační video. Mrkněte na něj a dejte nám vědět, jestli vás Hašek sedící v klobouku a mluvící jako špatně naprogramovaný robot ke koupi nalákal taky tak jako nás.

Nový Smarty má být určen pro myslivce a rybáře, a kdyby ani ti ho nechtěli, tak zkrátka pro všechny, co milují přírodu. Takže až si zase půjdete někdy zarybařit nebo zastřílet na jeleny do lesa, sedněte nejdřív k internetu a objednejte si pár kousků Smarty drinku. Sice to budete muset na pár dní odložit a čekat, až vám přijde zásilka, pak to ale bude rozhodně stát za to!

Nikomu reklamu neděláme, tenhle kousek to hravě zvládne sám, protože špatná reklama, taky reklama. On nás prostě jen …baví!