Rubrika: FILMY

Viděli jste už nové Hvězdné Války? Pokud ne, tak si dál tento článek vůbec nečtěte, protože se bude jednat o spoiler jako prase.

Dostalo se nám té cti a zavítali jsme na premiéru nejnovějšího počinu o dalekých galaxií. Ještě předtím než jsme kino navštívili, se nám dostalo celkem slušné masáže v podobě brutálního marketingového šílenství, kdy s náměty hvězdných válek se začínají v krámech prodávat už i rohlíky. Krom této celkem slušné obchodnické pěsti přímo doprostřed obličeje nám film kazila ještě jedna věc. Věděli jsme totiž, že bude v produkci Disney, což nemuselo znamenat nic pěkného.maxresdefault

Abychom však mluvili o samotném filmu. Při prvních notoricky známých znělkách jde člověku celkem slušný mráz po zádech, protože je tu opět něco, na čem ujíždí takovou dobu, ale co mu bylo naposled dávkováno před deseti lety. Celý film by se dal shrnout jediným slovem a to recyklace. Tato recyklace se projevovala v opakování těch nejdůležitějších scén, které se objevili ve čtvrtém až šestém dílu. Máme tu malého roztomilého doidíka, který má v sobě ukryté tajemství, hlavního hrdinu pocházející z pouštní planety, souboj otce se synem, mega obří cosi, co vypadá jako hvězda smrti a ničení tohoto cosi za pomoci x-wingů napěchovaných v odpadních šachtách.w89j8hxhfpr5pzivtqdx

I přesto, že je film opakováním něčeho, co jsme už viděli, je překvapivé, že to všechno funguje a divák to tvůrcům baští bez mrknutí oka. Ona opakovačka je totiž okořeněna dvojicí nových postav, které si nehrají na nic extra a vlastně se spíše navzájem shazují. Mladý napravená stormtrooper tvoří nejzábavnější část z celého filmu a mladý slečna si nehraje na žádnou extra paničku, ale je to prostě klasická rozlítaná holka, která na své malé planetě čeká na cosi a postupně přežívá.images

Pokud váháte, zda jít či nejít, určitě doporučujeme jít! Jedná se o velkou podívanou, která je sice nepřichází s ničím novým, to ovšem neznamená, že by byla nudná.Art