Rubrika: SHOWBUSINESS
 

Když jste nejsledovanější youtuber na světě jako PewDiePie, můžete si dovolit prostě všechno. S klidem můžete dohnat do depresí svoje nejvěrnější fanoušky, nechat média, ať o vás bezdůvodně píšou… A přesto vás budou mít všichni rádi.

PewDiePie totiž asi začínal mít pocit, že se o něj lidi pomalu přestávají zajímat. No a taky potřeboval co nejrychleji dosáhnout padesáti milionů odběratelů. Slíbil totiž, že když tohle číslo padne, smaže svůj kanál. Odvážné, co?

Přece jen je ale Pewdieho youtubový kanál pravděpodobně nejdražší na světě, takže spousta lidí nějakou o*ebávku čekala.

Navíc, co by jako potom dělal? Začal by natáčet znovu, na nový kanál, znovu by sháněl odběratele a views? To by musel být magor… I když se jedná o nejslavnější osobu ve svém oboru, ještě tu není žádná záruka, že by se mu tahle hovadina nevymstila a neskončil by někde v jůtubovém propadlišti – tedy zhruba někde mezi ViralBrothers a FattyPillowem.

Nejdřív vyburcoval tři čtvrtiny internetového světa. Pak si udělal zadarmo naprosto skvělé PR. Pak získal horu odběratelů za neskutečně krátký čas. A když jich bylo kýžených 50 mega, vydal video…

PewDiePie nelhal. Svůj kanál nakonec doopravdy smazal. Bohužel (bohudík) ale ne ten, na kterém měl těch padesát milionů odběratelů. Šlo o jeho druhý kanál s názvem Jack septiceye 2. Jo, dalo se to čekat, ale těch lidí, co mu na to doopravdy skočilo… Dokonce i 9GAG kvůli tomu po dlouhé době napsal čistě písemný status, a to se moc často neděje!

Tenhle šílený Švéd zkrátka udělal ze spousty lidí naprosté debily, dobře se pobavil a ještě si na nevinném vtípku nabral spoustu odběratelů a slušně vydělal. Doufejme, že se nenašly nějaké bláznivé fanynky, které se kvůli tomu začaly řezat do ruky. A stejně tak doufejme, že se teď další jůtubeři neinspirují a nebudou si myslet, že jim na tohle ještě někdo skočí.